Een soepele start: De Onboarding van Breathe Hotel in Leiden
Deze maand neem ik jullie mee in mijn ervaring tijdens de onboarding van Breathe Hotel in Leiden. Als onderdeel van het IFHG-team is het mijn taak om nieuwe klanten te begeleiden en te helpen bij het implementeren van effectieve strategieën en systemen. Een hotelopening is altijd een stressvolle en hectische tijd, maar met de juiste ondersteuning kunnen we ervoor zorgen dat de start soepel en efficiënt verloopt.
Mijn naam is Armanda en ik ben inmiddels drie jaar werkzaam bij IFHG. Een van de leukste aspecten van mijn werk is het begeleiden van nieuwe klanten. Het is geweldig om nieuwe strategieën te ontwikkelen en al snel een aanzienlijk verschil te zien door bepaalde aanpassingen door te voeren. Soms is het zelfs nodig om volledige systemen opnieuw in te richten om het beste resultaat te behalen. Wat voor mij nieuw was tijdens de onboarding van dit hotel is dat het nog open moest gaan. Afgelopen maanden heb ik de kans gekregen om betrokken te zijn bij de opening van Breathe Hotel. Het was een ontzettend leuke uitdaging!
De onboarding van Breathe Hotel was een avontuur vol uitdagingen, maar ook vol voldoening. Het is altijd geweldig om een rol te spelen in het succesverhaal van een nieuw hotel. Met de juiste ondersteuning en een goed doordachte revenue strategie zorgen we voor een soepele start. In dit geval konden we ervoor zorgen dat het hotel meteen genoeg boekingen kreeg voor de juiste prijzen. Doordat we vroeg genoeg betrokken werden bij het process konden we een goede revenue strategie uitzetten.
|
Ben je nieuwsgierig naar wat IFHG voor jou kan betekenen? Kijk dan eens verder op onze Revenue pagina, Software pagina, Consultancy pagina of plan een kennismakingsgesprek in.
|