Our Hospitality Experts have two goals

Structurally increasing your hotel’s occupancy and maximizing revenue.

De kracht van IFHG’s service

Uitzonderlijke expertise in
Revenue Management
Diepgaande marktkennis
Jarenlange distibutie vaardigheid

Hotel Revenue Management

Onze revenue managers zorgen ervoor dat uw PMS data stuurt naar ons Revenue Management Systeem. Als resultaat houden onze experts altijd het overzicht over de pickups, forecast, ADR, RevPAR en budgetten.

Iedere dag worden er meerdere KPI’s en statistieken gebruikt om te beoordelen of prijzen aangepast moeten worden. Daarbij zijn wij gespecialiseerd in het herkennen van patronen voor elk type dag. We zorgen ervoor dat we u wekelijks of maandelijks bezoeken om de resultaten en onze samenwerking te bespreken. Uiteraard heeft u altijd de mogelijkheid om onze inzet te monitoren.

Channel Management & PMS

Bij IFHG hebben wij jaren ervaring met het installeren van verschillende PMS-systemen voor hotels met 25 tot wel 250 kamers. Hierdoor hebben onze revenue managers veel kennis over de meest voorkomende systemen. Wij zorgen voor een uitstekende verbinding tussen uw PMS en de Online Travel Agents door middel van het channel managementsysteem. Het verbinden van de twee systemen voorkomt prijs pariteiten en overboekingsproblemen.

Revenue Training

Bewustwording bij medewerkers is een essentieel onderdeel van revenue management. Daarom organiseren wij regelmatig revenue management training voor front office- en reserveringsmedewerkers en eventueel uw eigen revenue manager.

Onze revenue management experts verzorgen 1- of 2-daagse trainingen op locatie om hun uitvoerige kennis te delen over wat revenue management is. Hoe uw medewerkers daaraan bij kunnen dragen en hoe het in de praktijk werkt. Zo wordt revenue management een gemeenschappelijke activiteit die leidend is in de bedrijfsvoering van uw hotel.

Hebben u en uw team een interessant onderwerp of een brandende vraag betreffende revenue management waar u graag meer over wil weten? Laat het ons weten door contact op te nemen.

Detachering

Is uw revenue manager voor een tijdelijke periode afwezig in het hotel? Graag bemiddelen wij bij het detacheren van een revenue manager voor 2 tot 3 dagen per week in het hotel, op het hoofdkantoor of gewoon vanuit ons kantoor. Al is er soms sprake van een lagere bezetting, omdat uw hotel is wel 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend is, is het zaak dat revenue managementactiviteiten hun doorgang vinden.

Deel uw wensen met ons en u ontvangt een voorstel op maat waardoor de tijdelijke afwezigheid zo snel mogelijk opgelost kan worden.