Opening a hotel is an exciting and challenging job!

IFHG would like to help you!

Hotel Pre-opening

Bent u hotelier of projectontwikkelaar en kunt u wel wat assistentie gebruiken bij het openen van uw nieuwe hotel? Met name op operationeel, technisch en systeemgebied?

Dankzij onze jarenlange knowhow in de hospitality, kunt u ons het inregelen van alle systemen toevertrouwen. U kunt denken aan: het inrichten van uw PMS-systeem, het opzetten van uw channel management tools, het instellen van de wifi, het configureren van uw betalingssystemen enzovoorts.

Wij zetten operationeel de puntjes voor u op de i, zodat alles geregeld is voordat uw hotel opent.

Bent u nieuwsgierig naar de operationele activiteiten die de hospitality experts van IFHG u uit handen kunnen nemen? Neem dan gerust telefonisch contact met ons op via 071-2001880 stuur een mailtje naar info@ifhg.nl of klik op de knop hieronder om het contactformulier in te vullen.

Beach Hotel Zandvoort

Beach Hotel Zandvoort kreeg advies van IFHG op het gebied van revenue management, hotel systemen en online distributie tijdens de pre-opening van het hotel. Zo hebben wij het volledige revenue managementbeleid en de structuur opgezet en hebben we de PMS (Property Management System) installatie op ons genomen. Daarnaast droegen wij zorg voor de opzet en juiste inrichting van alle distributiekanalen. Resultaat? Een vliegende start én een optimale bezetting vanaf dag één.

Ibis Styles Haarlem City

De general manager van een nieuw te bouwen hotel in Haarlem was op zoek naar de juiste hotel branding. IFHG ondersteunde hierbij door het zoeken naar en selecteren van de juiste keten. De keuze viel op Ibis Styles, waarna wij een verdeling van de kamers maakten om zo het maximale uit de ruimtes in het pand te halen. Ook heeft IFHG het revenue management beleid opgezet en de volledige ICT inrichting op zich genomen (televisie, telefonie, WiFi, en camera’s).

Ammonite Hotel Amstelveen

In de drie maanden voorafgaand aan de opening van Ammonite Hotel Amstelveen is IFHG actief bezig geweest met het opzetten en uitvoeren van het revenue managementbeleid. Daarnaast hebben wij alle distributiekanalen zo efficiënt mogelijk ingericht. Ook de online branding (website) voor het hotel namen wij voor onze rekening: het online boekbaar maken van het hotel en het opzetten van openingsacties. Deze succesvolle online branding wordt bevestigd door de maximale online zichtbaarheid wat resulteerde in hoge bezetting in de boeken zelfs al voor de opening.

Hotel Rebranding

IFHG heeft eveneens veel ervaring met het rebranden van hotels van standalone naar keten en andersom. Wij assisteren u in dit proces en begeleiden u om zo de meest winstgevende keuzes te maken betreffende de verandering.

IFHG zorgt dat uw rebrand zo soepel mogelijk verloopt. Wij doen dit door te helpen bij de overgang van PMS-systemen, channel managers, online distributie en marketing.

Bent u nieuwsgierig naar de operationele activiteiten die de hospitality experts van IFHG u uit handen kunnen nemen? Neem dan gerust telefonisch contact met ons op via 071-2001880 stuur een mailtje naar info@ifhg.nl of klik op de knop hieronder om het contactformulier in te vullen.

Radisson Blu Palace Hotel – Noordwijk aan Zee

Voor de re-branding van standalone hotel naar keten van het Radisson Blu Palace Hotel werd IFHG ingeschakeld. Het was belangrijk dat de keten goed zou aansluiten bij de locatie en de MICE-faciliteiten van het hotel. Tijdens de rebranding zorgden wij ervoor dat alle systemen (PMS, GDS, RMS, CRS) opnieuw werden ingericht en overgezet.

Amsterdam Tropen Hotel

Een voormalig NH-hotel had ondersteuning nodig bij de rebranding naar een standalone hotel: het Amsterdam Tropen Hotel. IFHG assisteerde hierbij in de digitalisering en automatisering, zoals het inrichten van de PMS. Na afloop van de rebranding fase kon het Amsterdam Tropen Hotel direct succesvol presteren als een standalone hotel.