
Optimaliseer de omzet van je vakantiepark met revenue management
In dit blog bespreken we hoe jouw vakantiepark kan profiteren van revenue management, welke stappen je kunt nemen om deze strategie succesvol toe te passen en hoe wij als IFHG jou kunnen helpen om je omzet te verhogen. Hoe gebruik je revenue management voor vakantieparken? Lees Tips & Tricks die je kunnen helpen!

De Invloed van Marketing op Revenue Management in de Hotelindustrie
Deze maand schrijft onze Revenue Manager Melanie een blog over het belang van een sterk ‘digital marketing’ beleid. Hierover heeft ze een gesprek met Mike Roefs, onze Head of Marketing.

Hoe je Performance Max van Google Ads effectief gebruikt voor je hotel
Ook Google probeert AI en machine learning tools steeds verder door te voeren in hun bedrijfsvoering. Zo introduceert Google het campagne type Performance Max en dit zou zomaar eens een heel goede manier zijn om jouw hotel op de juiste wijze digitaal te presenteren. Lees er meer over in dit blog.

Een soepele start: De Onboarding van Breathe Hotel in Leiden
Armanda neemt je mee in haar ervaring tijdens de onboarding van Breathe Hotel in Leiden. Door goede communicatie, snel werken en een duidelijke revenue strategie konden we ervoor zorgen dat de onboarding en opening van Breathe Hotel Leiden soepel verliep.

Drie marketing tips om de lente in te gaan
Met de lente in aantocht, is het slim om je marketingstrategieën te updaten en je te richten op het komende seizoen. Een goede marketingstrategie is essentieel om meer gasten aan te trekken en je hotel te onderscheiden van de concurrentie. In deze blogpost geven we drie tips.

Tips and Tricks: Tariefstructuur en kamertypes
In dit blog hebben we het over twee belangrijke aspecten van Revenue Management: je tariefstructuur en je kamertype structuur. Dit goed en effectief opzetten kan soms een tijdrovende zaak zijn, maar het levert wel geweldige resultaten op en vormt al gauw de basis voor goed Revenue Management.

De markt in Mei & Juni 2022
De afgelopen periode is voor iedereen in de hotellerie een interessante en ingewikkelde tijd geweest, zo ook voor onze Revenue Managers! IFHG heeft met succes gezorgd dat de resultaten van de hotels sterk herstelde.